Monday, February 22, 2010

CAM OCAĞI'nda muhteşem bir haftasonu!

Bir haftasonu yolunuzu mutlaka Beykoz Riva'daki Cam Ocağı'na düşürün. Şehirden, trafikten, hava kirliliğinden uzak, belki ilerde hobiye, hatta profesyonelliğe bile varacak bir deneyimle, CAMla tanışın. Benim Cam Ocağı ile tanışmam 2004ü bulur. Ben de tesadüfen duymuştum ve beklentimden çok öte bir yerle karşılaşmıştım. İlk görüşte aşktı benimkisi. 15 günlük kurslara napıp edip katılmam lazım diye tüm yaz harçlıklarımı biriktirmiştim. :) Şimdi evde kendi atölyem var ama benim için büyüsünden hiçbirşey kaybetmedi. Ama gönül ister ki yıllık izinleri biriktirip, burda doyasıya harcayalım. 15 gün çok derseniz, 2 günlük eğitimleri de mevcut. Ama zaten bir kere tadını aldınız mı, vazgeçemeyeceksiniz o ayrı :)

Cam üfleme, boncuk yapımı, kalıpla şekillendirme, sıcak döküm, füzyon, soğuk camla heykel ve daha nice eğitimler için 2010 programına buradan bakabilirsiniz.

Cam Ocağı'nın bana kazandırdığı zanaati görmek için biufactory.com'a,

Geçtiğimiz hafta, Cam Ocağı'nda geçirdiğim muhteşem Pazar gününden kareler için buraya,


Peki ya ben Camdan kalbi nasıl üfledim? Görmek için buraya bakabilirsiniz :)

No comments:

Post a Comment