Saturday, January 9, 2010

gönlümdeki asıl meslek:kursiyerlik


Tam bir kursiyer insanıyım. Bana kalsa hayat boyu, kursa giderim. Dil de öğrenmek isterim zanaat de. İkizler burcundan mıdır, benim şıpsevdiliğimden midir bilinmez, devamlı bişiler öğrenip, yaratmak ve onları paylaşmak istiyorum. En bayıla bayıla gittiğim ve hayat boyu o büyülü atmosferinden çıkmak istemediğim yer ise Cam Ocağı! 2005te gittiğim kurstan geriye nurtopu gibi bir hobi çıktı; biu factory.

O bir yandan gelişe dursun, ben şimdi camlarımı yine kursa gidip kendi yapacağım gümüşlerle mi kombine etsem diye düşüne dururken, aniden vazgeçip, seramik kursuna gitmeye karar verdim! Tipik ben. En iyisi, en matrağı ya da en ustası hangisi bilmiyorum, ama bulduklarımı aşağıda paylaşma niyetindeyim. Denenmişi, görülmüşü, duyulmuşu varsa paylaşırsanız çok mutlu olurummm :) Sonra da sıra bu atölyeleri teker teker gezip, usta&çırak ilişkisini tekrar tatmaya gelecek, yehuu!!

Tasarımlarını beğendiğim, Pazart&Galata Tasarım'da keşfettiğim, bu dünyaya gel gel diye bağıran tasarımların birkaçı fotoğrafta, İstanbul'daki seramik sanatçılarının listesi ise aşağıda. Hadi paylaşa paylaşa büyüsün, benim gibi heveslilere kaynakça olsun.

be made ceramics
birsen canbaz
gezin kurtaran
deniz toraman
nuray ada
sibel baltacı

seramik bardaklar: Nuray Ada

No comments:

Post a Comment